مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-07بين الملل

چرا وزارت خارجه برای پاسخ به دخالت آلمان در امور داخلی ایران کوتاهی می کند؟


درحالی که آلمان با دخالت مستقیم در امور داخلی کشورمان تحرکات متعددی انجام داده، اما هنوز از سوی وزرات خارجه کشورمان واکنشی نسبت به این موضوع رخ نداده است.

- فارس پلاس؛ روایت روز - دخالت های آشکار کشورهای غربی از جمله آلمان در وقایع ایران و سعی در بحران سازی برای کشورمان به مانند اتفاقات سال گذشته یکی از مباحثی است که این روزها در شبکه های اجتماعی بازتاب و واکنش های مختلفی در بر داشته است.

در همین راستا آنالنا بربوک ، وزیر خارجه آلمان به بخشی از اپوزیسیون کشورمان تبدیل شده است.

اخیرا وزیر امور خارجه آلمان در صفحه ایکس (توییتر سابق) با ابراز تاسف از آنچه برای آرمیتا گراوند ، دانش آموز 16 ساله ایرانی رخ داده است با قلب واقعیت و بر اساس دروغ پراکنی ضدانقلاب نوشت: دوباره دختری دیگر تنها به این دلیل که موهایش را در مترو نشان داده است، برای زنده ماندن می جنگد.

این غیرقابل تحمل است.

بربوک همچنین در واکنش به انتخاب سیاسی و ابزاری نرگس محمدی به عنوان برگزیده جایزه صلح نوبل، این جایزه را متعلق زنان، جوانان و مردم ایران و همچنین زنان سراسر دنیا دانست.

این نوع دخالت های صریح و آشکار علیه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران هنوز با واکنش چندانی از سوی دستگاه های زیر ربط کشورمان از جمله وزارت خارجه روبرو نشده است تا جایی که تشکل دانشجویی دفتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا وزارت خارجه برای پاسخ به دخالت آلمان در امور داخلی ایران کوتاهی می کند؟

چرا وزارت خارجه برای پاسخ به دخالت آلمان در امور داخلی ایران کوتاهی می کند؟