مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-08ورزشي

پشت پرده کودکان کار کارت خوان به دست


موضوع کودکان کار یک پدیده سال های اخیر است که هر روز با تغییراتی زیادی روبه روست به طوریکه اغلب این کودکان توسط سودجویان هدایت می شوند و متاسفانه شهرداری تبریز نیز با فراموشی وظیفه خود در جمع آوری کودکان کار، -  خبرگزاری فارس- تبریز- کتایون حمیدی: همه مان یک روز کودکی بودیم که با کوچک ترین دلخوشی ها، عمیق ترین احساسات را داشتیم، ذوق می کردیم با هر چیزی! نه ته پیاز بودیم نه سر پیاز؛ کسی از ما انتظاری جز این هم نداشت، معصوم و بی گناه!  یک مشت کودک شاد، لجباز، بازیگوش؛ نه از سیاست سر در می آوردیم و نه از واحد شمارش پول؛ بارها با تکه کاغذهای بی ارزش بازی های کودکانه مان را انجام داده بودیم که مثلا اینها پول های واقعی است! بلندای قامت آرزوهایمان بستنی عروسکی های بدقواره و توپی و نوشمک و لواشک بود که  هر روز باید نوش جان می کردیم.

بابا و مامان برایمان خوراکی و لباس می خرید، می دیدیم یکسری کاغذ رنگی رنگی در ازای آنها می دادند ولی ذره ای اهمیت نداشت که آن پول ها چیست و از کجا آمده اند.

اما یکهو همه چی عوض شد، بزرگ شدیم، خیلی بزرگ! انگار که همه مان را از دست های گرم مادر کشیدند و پرت کردند وسط جامعه.

گم شده ایم وسط جمعیت و حال دلم می رود برای کفش های آشنا میان این انبوه جمعیت! که باز هم یکی بیاید و دست ما را بگیرد؛ دیگر می دانیم با کاغذهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده کودکان کار کارت خوان به دست

پشت پرده کودکان کار کارت خوان به دست