مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:162023-10-19سياسي

رییس جمهور: بودجه خیران در مسیر خدمت به محرومان صرف شود


جهت دهی در مسیر پیشرفت در حوزه سلامت همواره مورد تاکید بوده و هست و انتظار می رود که مدیران نظام سلامت هم ضمن یک برنامه ریزی درست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی به همایش ملی خیران سلامت در مشهد اظهار کرد: فرهنگ نیکوکاری در ذات ایرانیان مقدس و مهم بوده است، مردمانی که علاوه بر گره کشایی از مشکلات مردم امید را در دل افراد مختلف جامعه زنده نگه می دارند.

در این پیام آمده است: بر این اعتقاد هستیم که باید تا توان داریم در مسیر خدمت به مردم تلاشی خستگی ناپذیر داشته باشیم.

رییس جمهور در این پیام عنوان کرد: دولت مردمی سیزدهم با تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکنون اقدامات زیادی را در حوزه سلامت دنبال کرده است، اما این فعالیت ها کافی نیست و معتقدیم که باید در جهت مردمی سازی سلامت بیش از پیش در این حوزه بسیار مهم و کلیدی کار شود.

در این پیام آمده است: جهت دهی در مسیر پیشرفت در حوزه سلامت همواره مورد تاکید بوده و هست و انتظار می رود که مدیران نظام سلامت هم ضمن یک برنامه ریزی درست، بودجه خیران را در مسیر خدمت به محرومان صرف کنند.

آیت الله رییسی اظهار داشت: امیدوارم که اقدامات صورت گرفته توسط مجمع خیران سلامت کشور و با همکاری خیران نیک اندیش حوزه سلامت موجب خیرات و برکات بسیار گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: بودجه خیران در مسیر خدمت به محرومان صرف شود

رییس جمهور: بودجه خیران در مسیر خدمت به محرومان صرف شود