مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:152023-09-27اقتصادي

12 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری 5 هزار و 885 میلیارد ریال در البرز افتتاح شد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از افتتاح 12 طرح گردشگری با حجم سرمایه گذاری 5 هزار و 885 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای بیش از 200 نفر خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از افتتاح 12 طرح گردشگری با حجم سرمایه گذاری 5 هزار و 885 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای بیش از 200 نفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاحیه پروژه های گردشگری استان البرز روز چهارشنبه، 5 مهر 1402 به صورت وبیناری و باحضور وزیر میراث فرهنگی و همچنین مسئولان استانی در محل مجتمع خدمات رفاهی بین راهی لوتوس برگزار شد.

رحیم خاکی مدیرکل میراث فرهنگی البرز در این مراسم این طرح ها را شامل یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، دو مجموعه پذیرایی سنتی، سه اقامتگاه بوم گردی، یک واحد پذیرایی بین راهی و چهار دفتر خدمات گردشگری و یک واحد گردشگری تندرستی(حمام سنتی ایرانی) عنوان کرد.

خاکی افزود: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی لوتوس با حجم سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریال، اشتغالزایی 75 نفر و زیربنای 5 هزار و 850 متر مربع در شهرستان چهارباغ به بهره برداری رسید.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از افتتاح سه واحد اقامتگاه بوم گردی در نظرآباد, ساوجبلاغ و کرج خبر داد و گفت: یکی از این واحدها در نظرآباد با حجم سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری 5 هزار و 885 میلیارد ریال در البرز افتتاح شد

12 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری 5 هزار و 885 میلیارد ریال در البرز افتتاح شد