مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-06اقتصادي

اخذ مجوز ساخت بیمارستان دام های کوچک، طیور زینتی و آبزیان در لرستان


رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان گفت: مجوز اولیه برای ساخت بیمارستان دام های کوچک، طیور زینتی و آبزیان اخذ شده است که البته اگر حمایت کافی از سوی اداره کل دامپزشکی لرستان و نظام دامپزشکی استان صورت گیرد به زودی در شهر خرم آباد افتتاح می شود.

- ایسنا/لرستان رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان گفت: مجوز اولیه برای ساخت بیمارستان دام های کوچک، طیور زینتی و آبزیان اخذ شده است که البته اگر حمایت کافی از سوی اداره کل دامپزشکی لرستان و نظام دامپزشکی استان صورت گیرد به زودی در شهر خرم آباد افتتاح می شود.

دکتر امین جایدری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با حمایت رییس دانشگاه لرستان، اعضای هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان در مدت دو سال اخیر، از 21 به 29 نفر افزایش یافته که یک رشد 40 درصدی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طی دوسال اخیر تلاش شده تفاهم نامه های کاربردی بین دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان با اداره کل دامپزشکی استان در راستای افزایش سلامت دام و تقویت امنیت غذایی مردم منعقد و اجرا شود، افزود: خوشبختانه تعامل بسیار خوب و سازنده ای بین دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان با اداره کل دامپزشکی استان لرستان و شورای نظام دامپزشکی استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز ساخت بیمارستان دام های کوچک، طیور زینتی و آبزیان در لرستان

اخذ مجوز ساخت بیمارستان دام های کوچک، طیور زینتی و آبزیان در لرستان