مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-13سياسي

امام جمعه موقت اصفهان: قوم صهیونیست با صورت های پریشان نابود خواهند شد


خطیب موقت نماز جمعه اصفهان با محکوم کردن نسل کُشی اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه گفت: هرکجا که اسلام وارد جنگ شد پیروز میدان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار کرد: تقوا یکی از بزرگ ترین راه های پیروزی در دنیااست و بهشتی که خدا در قرآن کریم به رسیدن به آن وعده داده است شامل کسانی است که بر نفس خود غلبه می کنند و در ایمان پیشگام هستند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در دوره کنونی ادامه داد: امروز جنگ اسلام و صهیونیست است و هرکجا که اسلام وارد جنگ شد پیروز میدان بوده است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان افزود: طی روزهای گذشته شاهد بودیم بعد از عملیات طوفان الاقصی صهیونیست ها به هر طریقی که توانستند از سرزمین های اشغالی فرار کردند، در این راستا این وعده خدا است که در قرآن کریم می فرماید قوم صهیونیست با صورت های پریشان پس از جنایاتی که داشتند نابود خواهند شد و مسجد الاقصی به دست مسلمانان آزاد خواهد شد.

حجت الاسلام میردامادی با تاکید بر اینکه طبق وعده خدا پیروزی از آن اسلام است و اسراییل به زودی به زباله دان تاریخ خواهد رفت اضافه کرد: طوفان الاقصی که توسط رزمندگان جببه مقاومت حماس و فلسطین اجرا شد، پاسخ قدرتمندانه به سال ها ظلم، ستم، جنایت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اصفهان: قوم صهیونیست با صورت های پریشان نابود خواهند شد

امام جمعه موقت اصفهان: قوم صهیونیست با صورت های پریشان نابود خواهند شد