مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 04:402023-10-11اجتماعي

بیش از 4 هزار کارآموز آموزش های فنی و حرفه ای را در بروجرد فرا گرفتند


رییس مراکز فنی و حرفه ای شهرستان بروجرد گفت: بیش از 4 هزار و 776 نفر کار آموز در نیمه اول امسال آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

- عزیز اله قائد رحمتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: کار آموزان برابر با 693 هزار و 822 نفر ساعت آموزش در بخش های مختلف در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای امام علی(ع)، غدیر خم، خواهران و نیز آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در شهرستان بروجرد بصورت رایگان ارائه شده است.

  وی اظهار داشت: در تابستان امسال در راستای اجرای طرح تابستانه مهارت آموزی دانش آموزان که برای نخستین بار در سطح کشور به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برگزار شد 962 نفر از دانش آموزان شهرهای بروجرد و اشترینان ساکن در مناطق شهری و روستایی آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.

  رییس مراکز فنی و حرفه ای بروجرد گفت: 182 هزار و 202 نفر ساعت آموزش برابر با یک هزار و 668 نفر دوره در مراکز ثابت دولتی آموزش های فنی و حرفه ای به متقاضیان مهارت آموزی ارائه شد.

  قائدرحمتی افزود: طی 6 ماهه امسال در مجموع 82 هزار و 426 نفر ساعت معادل 738 نفر دوره آموزش های فنی و حرفه ای در پادگان های ارتش، گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه و نیروی انتظامی ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار کارآموز آموزش های فنی و حرفه ای را در بروجرد فرا گرفتند

بیش از 4 هزار کارآموز آموزش های فنی و حرفه ای را در بروجرد فرا گرفتند