مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-06سياسي

همایش همیاران وقف در مرکز خراسان جنوبی


همایش همیاران وقف امروز مصادف با چهارمین روز از هفته وقف در آستانه بقعه متبرکه سید تاج الدین علی روستای ساقی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همایش همیاران وقف امروزبا حضور متولیان موقوفات، اعضای هیئت امنای و خادمان بقاع متبرکه و هیئت امنای موقوفات در آستان بقعه متبرکه سید تاج الدین علی روستای ساقی با همکاری اداره اوقاف و اجور خیریه شهرستان خوسف برگزار شد.

این همایش با هدف شخصیت دادن و تکریم اصحاب و یاوران اوقاف و تبادل و ارتباط برلی انتقال تجربیات و بازدیدهایی به صورت حضوری در بقاع متبرکه و استفاده از تجربیات هیئت امنای این بقعه برگزار شد.

حجت الاسلام دادخدا خدایی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان در این همایش اظهارداشت: ماموریت اوقاف در سه بعد شامل بقاع متبرکه، امامزادگان و موقوفات و امورات قرآنی است.

وی با بیان اینکه اوقاف نقش مهمی در شناسایی، احیا و بهره وری از موقوفات دارد تصریح کرد: نقش اوقاف و امور خیریه تشویق و ترغیب مردم به سمت و سوی وقف های جدید با احصای نیازهای روز جامعه است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان گفت: در حوزه بقاع متبرکه از آنجایی که هیات امنایی مدیریت می شود در سه مقوله عمرانی، مدیریتی و فرهنگی و اجتماعی بقاع متبرکه رونق یافته و باید هیات امنا تلاش کنند تا وضعیت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش همیاران وقف در مرکز خراسان جنوبی

همایش همیاران وقف در مرکز خراسان جنوبی