مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-19سياسي

بازدید میدانی دادستان تهران از 2 کارخانه


دادستان تهران به منظور بررسی مشکلات از 2 واحد تولیدی بزرگ پایتخت بازدید میدانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، یکی از کارخانجات تولید مواد لبنی و خودرو سازی سایپا دیزل میزبان علی صالحی، دادستان تهران بودند تا مشکلات ایجاد شده در روند ورود و تامین مواد اولیه به علت صدور احکام شعب تعزیرات، مراجع قضایی و دیگر مسائل را پس از بازدید میدانی انجام شده با این مقام قضایی در میان بگذارند.

علی صالحی، دادستان تهران در حاشیه این بازدید بیان کرد: برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال و نیز تحقق سیاست های ابلاغی رییس قوه قضاییه در حمایت از تولید وصنعت گران، امروز به اتفاق همکاران از این دو واحد بازدید کردیم.

دادستان تهران تاکید کرد: الحمدلله در هر دو شرکت شاهد فعایت مستمر تولید بودیم، در شرکت صنایع غذایی بازدید شده به گفته مدیران علیرغم مشکلات موجود فعایت تولیدی بی وقفه ادامه داشته و در شرکت خودرو ساز نیز به گفته مدیران این مجموعه، علیرغم تحریم ها روزانه بین 17 تا 25 خودروی سنگین تولید می شود که به بهبود حمل و نقل کشور کمک می کند.

 وی با اشاره به اینکه ما در دستگاه قضایی حامی تولیدکنندگان هستیم، افزود: در حدود مقررات، هر کمکی بتوانیم به تولیدکنندگان می کنیم و در همین راستا، حضور و بازدید میدانی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی دادستان تهران از 2 کارخانه

بازدید میدانی دادستان تهران از 2 کارخانه