مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-04سياسي

جزییات راه اندازی سازمان گردشگری در شهرداری تهران


رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ایجاد سازمان گردشگری در شهرداری مجدداً در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به زودی تصمیمی برای این موضوع اتخاذ خواهد شد.

- رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ایجاد سازمان گردشگری در شهرداری مجدداً در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به زودی تصمیمی برای این موضوع اتخاذ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احمد علوی در خصوص راه اندازی هلدینگ گردشگری شهرداری تهران اظهار کرد: در حال حاضر 2 موضوع مطرح است که یکی از موضوعات لایحه راه اندازی سازمان گردشگری است.

وی افزود: در بخشی دیگر در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به این جمع بندی رسیده بودیم که به تدریج مجموعه ها ذیل یک سازمان قرار بگیرد و ادغام به سرعت انجام نشود.

علوی همچنین تصریح کرد: بندی که در برنامه آمده شهرداری را مکلف کرده که برج میلاد، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، دریاچه شهدای خلیج فارس و مجموعه هایی از این قبیل ادغام شوند تا سازمان گردشگری شکل بگیرد که این ادغام کار سختی بود.

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد ما این بود که با توجه به اینکه امکان ادغام مجموعه ها به این سرعت نیست، یکی از مجموعه ها به عنوان محور در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: بنابر این بود که مابقی مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات راه اندازی سازمان گردشگری در شهرداری تهران

جزییات راه اندازی سازمان گردشگری در شهرداری تهران