مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-27سياسي

رفتار و سبک مدیریتی مسئولان باید منطبق با آرمان شهیدان باشد


عضو شورای اسلامی شهر قم تاریخ انقلاب و روز شهادت شهدا را فراتر از رویدادهای تاریخی دانست و گفت: اهداف، رفتار، گفتار و سبک مدیریتی مسئولان باید منطبق با آرمان شهیدان باشد؛ - سید محمدحسین دهناد شب گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ازخودگذشتگی و ایثار خانواده شهدا اظهار داشت: همه ما فرزندانی داریم و دل بستگی به فرزند را درک می کنیم و این مسئولیت ما را در قبال مادران شهدا سنگین می کند.

وی تاریخ انقلاب و روز شهادت شهدا را فراتر از رویدادهای تاریخی دانست و افزود: این روزها باید نقطه مکث مسئولان برای بازبینی عملکرد خود باشد تا بر اساس سیره شهدا رفتار کرده و اهداف خود را بر اساس اهداف شهدا منطبق کنند.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم با مرور وصیت و روایت هم سنگران شهدا تأکید کرد: نشانی از اهداف و انگیزه های مالی در زندگی شهدا نیست و ریاست گریزی و توجه به بیت المال ویژگی مشترک تمام شهدا است.

وی ادامه داد: دغدغه حفظ اسلام و خدمت به مردم از دیگر ویژگی های رفتاری شهدا بوده و می توان گفت شهدا در زمان حیات خود تابلوی بی بدیل اخلاص در جامعه بوده اند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر مقدس قم دربخش دیگری از سخنان خود گفت: یادمان باشد شهدا کوچکترین انگیزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار و سبک مدیریتی مسئولان باید منطبق با آرمان شهیدان باشد

رفتار و سبک مدیریتی مسئولان باید منطبق با آرمان شهیدان باشد