مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-19سياسي

اجرای طرح غربالگری رایگان سرطان سینه در رشت


طرح غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان به مدت دو روز در شهرستان رشت در حال اجرا بوده و خدماتی مانند ویزیت و جراحی زنان و سونوگرافی و ماموگرافی طی روزهای 27 و 28 مهرماه در دبیرستان شهید بهشتی ارائه می شود.

- دکتر راحله انوری در حاشیه پویش سراسری سرطان معتمد که با محوریت طرح دو روزه غربالگری رایگان سرطان پستان در شهرستان رشت در حال برگزاری است، در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری این پویش برای پنجمین سال پیاپی خبر داد و اظهار کرد: ماه اکتبر مصادف با 9 مهر لغایت 9 آبان، ماه جهانی ارتقای آگاهی بانوان درخصوص سرطان پستان است.

وی هدف از برگزاری پویش سراسری سرطان معتمد را فرهنگ سازی و اجرای برنامه های ترویجی در حوزه سرطان پستان و اطلاع رسانی به جامعه هدف به منظور افزایش خودمراقبتی و توجه به سلامت فردی دانست و افزود: سرطان پستان شایع ترین سرطان بانوان در دنیاست.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، با بیان اینکه برنامه های غربالگری را طی چند سال گذشته اجرا کرده ایم، گفت: از سال گذشته با گسترش برنامه ها مواجه هستیم و تعدد برنامه های کنترلی را در سطح کشور افزایش داده ایم.

دبیر پویش سراسری سرطان معتمد، با بیان اینکه در پویش سراسری سرطان معتمد یک مرکز تخصصی را جهت ارائه خدمات رایگان غربالگری سطح یک شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح غربالگری رایگان سرطان سینه در رشت

اجرای طرح غربالگری رایگان سرطان سینه در رشت