مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-21سياسي

ثبت نام 10 نفر در حوزه های انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد نهایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید جواد هاشمی مهر (معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد) در نشست ستاد انتخابات اظهار کرد: - معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام 10 نفر در حوزه های انتخابیه مختلف استان از زمان شروع فرایند این مرحله برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نهایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید جواد هاشمی مهر (معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد) در نشست ستاد انتخابات اظهار کرد: از ابتدای شروع ثبت نام نهایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام 10 نفر نهایی شده که 4 نفر مربوط به حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون است.

هاشمی مهر ابراز داشت: همچنین در حوزه انتخابیه گچساران و باشت 3 نفر و در حوزه کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده نیز 3 نیز ثبت نام نهایی را انجام دادند.

هاشمی مهر با بیان اینکه ثبت نام نهایی انتخابات از 27 مهر ماه آغاز شده است، عنوان داشت: این روند تا 3 آبان ماه ادامه دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری با تاکید بر اینکه مردم استان به آرمان های انقلاب وفادار هستند، تصریح کرد: مردم ما در دفاع از انقلاب لحظه ای عقب نشینی نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 10 نفر در حوزه های انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد نهایی شد

ثبت نام 10 نفر در حوزه های انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد نهایی شد