مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-12سياسي

سفر رییس جمهور به استان فارس و افتتاح اَبَرپروژه آزادراه شیراز-اصفهان


آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روز های پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

- تابناک _ اَبَرپروژه آزادراه شیراز - اصفهان در 6 قطعه به طول212 کیلومتر در مسیر شاهراه شمال-جنوب، صبح روز پنجشنبه 20مهرماه با حضور رییس جمهور افتتاح و با بهره برداری از این طرح، علاوه بر مزیت هایی همچون کاهش مصرف سوخت، مسیر شیراز تا استان اصفهان و شهر های مرکزی و شمال کشور 135 کیلومتر کوتاه تر شد.

آیین افتتاح اَبَرپروژه آزادراه شیراز- اصفهان امروز (پنجشنبه) با حضور رییس جمهور، استاندار فارس و دیگر مقامات کشوری و استانی برگزار شد.

پیشرفت 85درصدی پروژه در مهرماه سال 1400عملیات اجرایی این پروژه که در سال 1389 آغاز شد، در مهرماه سال 1400 به پیشرفت 85 درصدی رسیده بود و پس از تامین اعتبار از سوی دولت سیزدهم هم اکنون به بهره برداری رسید و ارزش روز این پروژه بیش از 25 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

این آزادراه در مسیر چه شهرستان هایی قرار دارد؟این آزادراه در 6 قطعه از دروازه ورودی شهر شیراز آغاز و تا ایزدخواست ادامه دارد که قطعات یک، 2 و سه آن به طول 107 کیلومتر حدفاصل شهر های سده تا ایزدخواست از مناطق سد ایزدخواست، کوه مروارید، روستای خسرو شیرین و رودخانه سفید می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به استان فارس و افتتاح اَبَرپروژه آزادراه شیراز-اصفهان

سفر رییس جمهور به استان فارس و افتتاح اَبَرپروژه آزادراه شیراز-اصفهان