مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-15اقتصادي

اصلی ترین مانع توسعه در آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موانع موجود در توسعه شهرستان کلیبرگفت: اصلی ترین مانع توسعه، نوع نگاه برخی مدیران شهرستانی و استانی به امر سرمایه گذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی امروز در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کلیبر اظهار کرد: مدیران در شرایط جنگ اقتصادی باید هوشیار بوده و با ریسک پذیری، پیگیری و خلاقیت، اثرات سوء این شرایط جنگی بر سفره ی مردم را کاهش داده و مدیران استانی هم موظف اند در کنار مدیران شهرستانی و مردم باشند.

وی اضافه کرد: مهم ترین مزیت توسعه ی کلیبر در حوزه ی گردشگری است که اتفاقاً بزرگ ترین مشکل و مانع هم در همین حوزه است و این ناراحت کننده است؛ بنابراین لازم است مدیران شهرستانی برای حل موارد و مشکلات، رأساً اقدام و از ارجاع آن به مراجع استانی تا حد ممکن خودداری کنند.

وی ادامه داد بحران بیکاری در مناطق کم تر توسعه یافته گویای وضعیت کنونی ماست و باید در این مناطق این بحران را حل کرده و عدالت را در این راستا رعایت کنیم به قول شهید مطهری؛ رمز اسلامیت یک نظام اجرای عدالت در آن نظام است.

 کلامی با بیان این که فرمانداران مشکلات موجود را به معاونت اقتصادی استان منعکس کنند؛ اضافه کرد: مدیری که با مانع تراشی مصوبات این کارگروه را جدی نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین مانع توسعه در آذربایجان شرقی

اصلی ترین مانع توسعه در آذربایجان شرقی