مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-01اقتصادي

تعاونی های مهرستان برای 252 نفر شغل ایجاد کردند


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهرستان گفت: 12 شرکت تعاونی در این شهرستان فعال هستند که در مجموع زمینه اشتغال 252 نفر را فراهم کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهرستان گفت: 12 شرکت تعاونی در این شهرستان فعال هستند که در مجموع زمینه اشتغال 252 نفر را فراهم کردند.

سید ابراهیم حسینی نارویی در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: عمده فعالیت شرکت های تعاونی مهرستان در حوزه های گلخانه صنعتی و گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوزن دوزی، مسکن، تولید و توزیع محصولات کشاورزی، دامداری سبک و سنگین، مرغداری صنعتی و آبزی پروری است.

وی افزود: تجمیع سرمایه های کوچک در قالب شرکت تعاونی و فعالیت های اقتصادی بزرگ با سرمایه جمع آوری شده، تقسیم عادلانه سود و زیان بین اعضا، معافیت های مالیاتی مطابق قوانین و مقررات، برند سازی محصولات تولیدی با استفاده از مزایای تعاونی، اتصال بازار فروش محصولات تعاونی و تشکیل اتحادیه های مرتبط با حوزه فعالیت و استفاده از تسهیلات کم بهره برای ارتقای سطح کیفی و کمی محصولات از ویژگی و مزیت هایی است که مردم می توانند در شهرستان مهرستان با ثبت و تشکیل شرکت تعاونی از آنها برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های مهرستان برای 252 نفر شغل ایجاد کردند

تعاونی های مهرستان برای 252 نفر شغل ایجاد کردند