مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-11سياسي

ثبت نام نهایی انتخابات مجلس، الکترونیکی برگزار می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مطابق نظر شورای نگهبان و تصریح قانون جدید انتخابات؛ ثبت نام نهایی به صورت صد در صد الکترونیکی برگزار می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین؛ عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در جلسه ستاد انتخابات استان اظهارکرد: استان قزوین تلاش دارد که مراحل انتخابات را در کمال صحت، سلامت و سرعت انجام دهد و هم اکنون از استان های پیشتاز در بارگذاری اطلاعات معتمدین و هیات های اجرایی است و سعی می کنیم در انجام مراحل انتخابات از استان های برتر باشیم.

او با اشاره به اینکه هیئت نظارت استانی هیچ نقشی در بخش پیش ثبت نام انتخابات نداشته است، افزود: در مرحله پیش ثبت نام و صحت سنجی صورت گرفته در استان قزوین، مغایرت های موجود از جمله مدرک تحصیلی، سن یا سوءپیشینه به ثبت نام کنندگانی که مشکل داشتند اعلام شده و این افراد تا 26 مهرماه فرصت دارند تا اعتراضات خود را پیگیری کنند.

کاظمی گفت: نتیجه اعتراض ها تا صبح روز 26مهر اعلام و برای افرادی که اعتراضشان پذیرفته شده کد رهگیری صادر می شود.

ثبت نام نهایی نیز از 27مهر تا 3آبان ماه به صورت صد در صد الکترونیکی برگزار می شود و مطابق نظر شورای نگهبان و تصریح قانون جدید انتخابات ثبت نام حضوری در هیچ یک از فرمانداری ها انجام نمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام نهایی انتخابات مجلس، الکترونیکی برگزار می شود

ثبت نام نهایی انتخابات مجلس، الکترونیکی برگزار می شود