مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:452023-09-25اقتصادي

تغییر نسل شرکت های دانش بنیان تولید فناوری به نسل ایفای نقش در اقتصاد کشور


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری گفت: نسل شرکت های دانش بنیان کشور از تولیدکنندگان فناوری به نسل شرکت های  مؤثر در اقتصاد تغییر یافته است؛ - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری گفت: نسل شرکت های دانش بنیان کشور از تولیدکنندگان فناوری به نسل شرکت های  مؤثر در اقتصاد تغییر یافته است؛ از این رو جنس حمایت ما از این شرکت ها متفاوت شده و به دنبال توسعه صادرات محصولات آنها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از خط تولید داروی آلتپلاز یکی از شرکت های دانش بنیان رونمایی شد.

دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، گفت: به لطف زحمات محققان که در سال های گذشته کشیدند و برنامه ریزی های انجام شده، حوزه سلامت و دارو و به طور خاص حوزه زیست فناوری مورد توجه ویژه قرار گرفته، به گونه ای که هر ساله شاهد عرضه دستاوردهای خوبی در کشور هستیم.

وی ادامه داد: امروز که در این شرکت حضور یافتیم، یک داروی بسیار خاص با کارکردهای خاص برای درمان سکته های مغزی ایسکمیک حا تولید شده است.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه تاکنون تولید این محصول دارویی در انحصار یک شرکت امریکایی بوده است، یادآور شد: این دارو با نام آلتپلاز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نسل شرکت های دانش بنیان تولید فناوری به نسل ایفای نقش در اقتصاد کشور

تغییر نسل شرکت های دانش بنیان تولید فناوری به نسل ایفای نقش در اقتصاد کشور