مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-28سياسي

جشن هفته وحدت با شعار «امت رسول الله» برپا می شود


امسال و با تدابیری که صورت گرفته است در هفته وحدت با شعار «امت رسول الله»، وحدت اسلامی را باید به بهترین شکل ممکن نشان دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری در نشست خبری امروز با تبریک اعیاد ربیع و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امت اسلام به عنوان یک امت دیده شده است، امروز جامعه اسلامی بیش از 2 میلیارد نفر تخمین زده می شود، چنین امتی را خداوند متعال برای وارستگی و شایستگی اش و برای ارتباطش با خداوند متعال وحدت و یکپارچگی را ترسیم کرده است.

رییس ستاد مرکزی هفته وحدت تأکید کرد: با تدابیری که امسال صورت گرفته است در هفته وحدت شعار امت رسول الله وحدت اسلامی را باید به بهترین شکل ممکن نشان دهیم چرا که وحدت و یکپارچگی مسلمانان باعث رشد، سرافرازی و عزتمندی مسلمانان می شود.

حجت الاسلام اختری ادامه داد: قدرت، پیشرفت های علمی و تمدن اسلامی در گروی وحدت در جوامع اسلامی است، قطعاً تمدن اسلامی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش بینی شده است از مسیر وحدت بین مسلمانان می گذرد، جامعه اسلامی ما نیاز دارد که در بین تمام اقشار و در بین همه جوامع از نظر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و معنوی وحدت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن هفته وحدت با شعار «امت رسول الله» برپا می شود

جشن هفته وحدت با شعار «امت رسول الله» برپا می شود