مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-09بين الملل

ادعای عجیب کی یف: واگنر در آفریقا به حماس آموزش داد!


وزارت دفاع اوکراین در اظهاراتی عجیب مدعی شد که سربازان حماس توسط نظامیان «واگنر» در آفریقا آموزش دیده اند! - وزارت دفاع اوکراین در اظهاراتی عجیب مدعی شد که سربازان حماس توسط نظامیان واگنر در آفریقا آموزش دیده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز مقاومت ملی وزارت دفاع اوکراین مدعی شد که گروه پیمانکار نظامی واگنر که اعضایش بلاروس را به مقصد آفریقا ترک کردند، در آموزش و انتقال تجارب نظامی به سربازان حماس نقش داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری صدای جدید اوکراین ، این مرکز با استناد به اینکه تنها نظامیان روس تجربه کار با پهپادهای استفاده شده در عملیات حماس را دارند، مدعی شد که حتماً نظامیان واگنر نحوه کار با این پهپادها را در آفریقا به اعضای حماس آموخته اند! نیروهای مقاومت صبح شنبه با حملات سنگین راکتی و موشکی، شهرک های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند و محمد الضیف فرمانده گردان های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

درگیری ها امروز (دوشنبه) در سومین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران ادامه دارد و صهیونیست ها نیز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می دهند؛ حملاتی که به شهادت غیرنظامیان و تخریب منازل و مساجد منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای عجیب کی یف: واگنر در آفریقا به حماس آموزش داد!

ادعای عجیب کی یف: واگنر در آفریقا به حماس آموزش داد!