مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-15پزشكي

افزایش علائم کرونا و آنفلوآنزا در کشور


وزیر بهداشت درباره افزایش موارد بیماری های تنفسی و سرماخوردگی گفت: موارد جدیدی که حالت سرماخوردگی دارند، یا آنفلوآنزا است یا کرونا .

بارها تاکید کرده ام که کرونا به هیچ وجه از بین نمی رود بلکه از حالت همه گیری به حالت آندمی یا حالت تک گیری تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، متخصص بیماری های عفونی گفت: امروز با حجم زیاد مراجعه بیماران سرپایی روبه رو هستیم، به نظرم با درنظر گرفتن علائم و سیر جهانی تحول ویروس ها این مراجعه ها به مراکز درمانی نشانه های ابتلا به کووید است.

 مرتضی ایزدی، متخصص بیماری های عفونی درخصوص روند افزایشی بیماری های کرونا و آنفلوآنزا در کشور توضیح داد: امروز با حجم زیاد مراجعه بیماران سرپایی روبه رو هستیم، به نظرم با درنظر گرفتن علائم و سیر جهانی تحول ویروس ها این مراجعه های اخیر به مراکز درمانی نشانه های ابتلا به کووید است.

 وی ادامه داد: با بررسی های انجام شده و با توجه کاهش ابتلا به ویروس RSV، آنفلوآنزا و ویروس هایی که سبب سرماخوردگی می شوند، احتمالاً ابتلاهای اخیر مربوط به کرونا است، تقریبا یک سال می شود که ما درگیر اومیکرون هستیم و در این روزها زیرسویه های زیادی از اومیکرون وجود دارند که با سرعت بالا در حال تغییرات هستند، تغییرات آن ها هم به معنای سبک شدن بیماری و ضعیف شدن ویروس نیست، ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش علائم کرونا و آنفلوآنزا در کشور

افزایش علائم کرونا و آنفلوآنزا در کشور