مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-18سياسي

ارسال 650 اثر به سوگواره ملی سلسله طلایی


دبیر اجرایی نخستین سلسله سوگواره ملی «سلسله طلایی» از ارسال 650 اثر در رشته های تایپوگرافی، تصویرگری و داستان نویسی با موضوع امام حسین(ع) خبر داد و گفت: - ایسنا/قم دبیر اجرایی نخستین سلسله سوگواره ملی سلسله طلایی از ارسال 650 اثر در رشته های تایپوگرافی، تصویرگری و داستان نویسی با موضوع امام حسین(ع) خبر داد و گفت: 112 اثر راه یافته به مرحله نمایشگاه این سوگواره در دو گالری بهفام و سرو به نمایش درمی آید.

  علی سلطانی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه نخستین سوگواره ملی سلسله طلایی با هدف معرفی ابعاد شخصیتی امام حسین(ع) در رشته های تایپوگرافی، تصویرسازی و داستان نویسی برگزار می شود، گفت: در مجموع 650 اثر از بیش از 20 استان کشور به دبیرخانه سوگواره ارسال شد که با نظر هیئت انتخاب، 112 اثر شامل 70 اثر در رشته تایپوگرافی، 28 اثر در رشته تصویرگری و 14 اثر در بخش داستان نویسی به مرحله نمایشگاه راه یافت.

وی تصریح کرد: نمایشگاه آثار منتخب سوگواره سلسله طلایی از روز جمعه 28 مهرماه تا روز جمعه 12 آبان ماه در دو گالری بهفام و سرو برپا می شود.

دبیر اجرایی نخستین سلسله سوگواره ملی سلسله طلایی افزود: آثار منتخب بخش تصویرگری و داستان نویسی در گالری بهفام و آثار منتخب بخش تایپوگرافی در گالری سرو به نمایش درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 650 اثر به سوگواره ملی سلسله طلایی

ارسال 650 اثر به سوگواره ملی سلسله طلایی