مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:052023-09-23سياسي

اثبات عظمت ملت ایران و پویایی تمدن اسلامی از ثمرات دفاع مقدس است


دوران دفاع مقدس عظمت و جایگاه انقلاب اسلامی و ملت ایران و پویایی تمدن اسلام را به اثبات رساند.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: دوران دفاع مقدس عظمت و جایگاه انقلاب اسلامی و ملت ایران و پویایی تمدن اسلام را به اثبات رساند.

حجت الاسلام سعید مرادپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یکی از فصل های مهم انقلاب اسلامی و یک حادثه شگرف و بسیار تاثیرگذار در کشورمان بود.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ما شاهد بروز و ظهور حماسه ها و افتخارات فراوانی بودیم، تصریح کرد: ملت ایران در این مقطع تاریخی خود و جایگاهش را به جهانیان اثبات کرد که این امر یک موضوع بسیار مهم است.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خودشان یک موضوع و روش تحلیلی و تحقیقی را درباره دفاع مقدس پیش پای محققان قرار دادند، گفت: ایشان در این سخنرانی تاکید داشتند که ما باید بدانیم چه کسی به ما حمله کرده که دانستن این موضوع برای ملت ایران و به ویژه جوانان بسیار مهم است زیرا دشمن تلاش کرده که واقعیت را جور دیگر جلوه دهد.

مرادپور با اشاره به اینکه در جریان حمله صدام به کشور ما، صدام ابزاری در دست آمریکا و شوروی سابق بود، تاکید کرد: در حمله به جمهوری اسلامی ایران هم بلوک شرق و هم بلوک غرب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثبات عظمت ملت ایران و پویایی تمدن اسلامی از ثمرات دفاع مقدس است

اثبات عظمت ملت ایران و پویایی تمدن اسلامی از ثمرات دفاع مقدس است