مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 21:502023-10-17سياسي

مشاور رسانه ای رییس ستاد انتخابات کشور منصوب شد


«محمدحسین رضایی» طی حکمی از سوی معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات به عنوان مشاور رسانه ای این معاونت و ستاد انتخابات کشور منصوب شد.

- محمدحسین رضایی طی حکمی از سوی معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات به عنوان مشاور رسانه ای این معاونت و ستاد انتخابات کشور منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حکم سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات خطاب به محمدحسین رضایی، آمده است: با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به عنوان مشاوررسانه معاون سیاسی و رییس ستاد انتخابات کشور منصوب می شوید.

معاون سیاسی وزیر کشور افزوده است: ارائه نظرات راهگشا در ترسیم و تحقق اهداف رسانه ای، برنامه ریزی مناسب برای اطلاع رسانی صحیح و انعکاس اخبار و اطلاعات، ارتباط و تعامل با اصحاب رسانه، نظارت بر اقدامات رسانه ای، رصد اخبار و تحلیل ها و بهره گیری از ظرفیت ابزارهای نوین رسانه ای در عین تعامل، همکاری و هماهنگی با مرکز اطلاع رسانی مورد انتظار است.

محمد حسین رضایی متولد سال 1364 و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جامعه شناسی، هم اکنون معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی قم است.

وی فعالیت حرفه ای در رسانه و روزنامه نگاری را از سال 1387 با همکاری در روزنامه ایران، روزنامه جوان، هفته نامه پنجره، خبرگزاری فارس و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور رسانه ای رییس ستاد انتخابات کشور منصوب شد

مشاور رسانه ای رییس ستاد انتخابات کشور منصوب شد