مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-17حوادث

توجه به اصول ایمنی ساختمان مهم تر از تزیینات ظاهری است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: از افرادی که قصد خرید ملک مسکونی، تجاری یا اداری دارند، درخواست می شود برای حفظ ایمنی خود و خانواده هایشان به ویژگی هایی همچون داشتن تاییدیه ایمنی از سوی سازمان آتش نشانی و تجهیزات کافی برای سیستم اطفای .

- ایسنا/همدان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: از افرادی که قصد خرید ملک مسکونی، تجاری یا اداری دارند، درخواست می شود برای حفظ ایمنی خود و خانواده هایشان به ویژگی هایی همچون داشتن تاییدیه ایمنی از سوی سازمان آتش نشانی و تجهیزات کافی برای سیستم اطفای حریق در ساختمان ها توجه کافی داشته باشند و بدانند که توجه به اصول ایمنی ساختمان ها مهم تر از تزیینات ظاهری است.

محمود رضا ملکی در گفت و گو با ایسنا، افزود: رشد جمعیت شهری ما ظرف 60 سال گذشته 11 برابر شده و جمعیت شهری ما از شش میلیون نفر به 65 میلیون نفر رسیده است، از سوی دیگر بخشی از زیرساخت های شهری همگام با این حرکت رو به رشد، اتفاق نیفتاده است.

وی اظهارکرد: این گسترش شهرها و بالا رفتن حجم ساخت و سازها، میزان وقوع حوادث در ساختمان ها و تهدید امنیت بهره برداران را افزایش داده است، به ویژه اینکه با پدیده ساختمان های بلندمرتبه مواجه هستیم که یک اصل در شهرسازی به شمار می رود اما باعث شده تراکم جمعیتی بیشتری شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اصول ایمنی ساختمان مهم تر از تزیینات ظاهری است

توجه به اصول ایمنی ساختمان مهم تر از تزیینات ظاهری است