مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-02سياسي

جایزه مصطفی، الگویی برای جهانیان است


مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) گفت: ظرفیت این بنیاد متعلق به همه مراکز علمی جهان اسلام است و افراد می توانند به نسبت علاقه خود از آن استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی صفاری نیا، دبیر پنجمین دوره علم و فناوری مصطفی(ص) و مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)، در آیین اختتامیه پنجمین دوره رویداد جایزه مصطفی(ص) در مجموعه تاریخی چهلستون اصفهان ضمن خیرمقدم با مهمانان اظهار کرد: حضور شما در این مراسم احترام به علم و اهمیت دادن به کسانی است که برای رفاه بشریت با نیت الهی تلاش می کنند که فرزندان ما بتوانند مسیر علم را بپیمایند.

وی افزود: امشب به پاس خدمات دانشمندان جهان اسلام برای دانشمندان آرزوی موفقیت دارم، صفاری نیا از خیرین، واقفین و عوامل اجرایی برای برگزاری این جایزه تشکر کرد و گفت: بنیاد علم و فناوری خود را برای هم افزایی بین دانشمندان جهان اسلام قرار داده تا با اشتراک مساعی نقش آفرین در پیشرفت علم و فناوری جهان اسلام باشد، در طول 10 سال فعالیت این بنیاد فعالیت های مختلف علمی دانش آموزی و دانشجویی تدارک دیده شده است.

ظرفیت این بنیاد متعلق به همه مراکز علمی جهان اسلام است و افراد می توانند به نسبت علاقه خود از آن استفاده کند امید است جایزه مصطفی الگویی برای جهانیان شود، که چگونه علم ظرفیت خود را برای پیشرفت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه مصطفی، الگویی برای جهانیان است

جایزه مصطفی، الگویی برای جهانیان است