مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-09اقتصادي

صدور 1300 سند وقفی در خراسان جنوبی


مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال هزار و 300 سند وقفی در استان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد محمدزاده، مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران  از صدور هزار و 300 سند موقوفه در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و  اظهارداشت: این درحالی است که سهمیه درنظر گرفته شده برای امسال، صدور 800 سند بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال هزار و 300 سند برای موقوفات صادر شده است، افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده تا پایان امسال این رقم به بیش از 2 هزار سند می رسد.

وی  از وقف به عنوان سنت حسنه نام برد و با بیان اینکه باید به نیت واقف عمل شود، یادآور شد: با همه توان برای سند دار کردن موقوفات پیش می رویم و بارها برای اجرایی شدن این مهم به همراه مدیرکل اوقاف در شهرستان ها حضور فیزیکی داشتیم.

به گفته مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی در سال های گذشته سهمیه در نظر گرفته شده برای سند دارکردن موقوفات برای این اداره کل 400 مورد بود که به 600 و امسال به 800 مورد رسیده است.

محمد زاده تأکید کرد: از دو نیم سال گذشته تا کنون سه هزار و 467 مورد از موقوفات سند دار شده است که مقایسه این آمار با مدت مشابه نشان از رشد 2 برابری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 1300 سند وقفی در خراسان جنوبی

صدور 1300 سند وقفی در خراسان جنوبی