مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-09اقتصادي

ترانزیت بیش از 400 هزار تن کالا از گمرکات گیلان


ناظر گمرکات گیلان با اشاره به ترانزیت بیش از 400 هزار تنی کالا در گمرکات گیلان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 441 هزار و 695 تن کالا از گمرکات گیلان ترانزیت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صادق برزگر ناظر گمرکات گیلان ظهر امروز در حاشیه بازدید خود از گمرک انزلی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید شرایط برای افزایش مراودت های تجاری در گمرک های گیلان فراهم شود، اظهار کرد: در گیلان 2 گمرک بندر انزلی و آستارا وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند که اگر به آن توجه شود منجر به توسعه استان می شوند.

  وی با اشاره به ترانزیت بیش از 400 هزار تنی کالا در گمرکات گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 441 هزار و 695 تن کالا از گمرکات گیلان ترانزیت شده که این امر حاکی از افزایش 55 درصدی به نسبت مشابه سال گذشته است.

  به گفته ناظر گمرکات گیلان در همین مدت 234 هزار و 998 تن کالا به مقصد کشورمان نیز ترانزیت شده است.

  برزگر با تأکید بر لزوم توجه به افزایش ارتباطات تجاری با کشورهای همسایه در گیلان به ویژه کشورهای حوزه خزر، افزود: گیلان با داشتن مرز های زمینی، دریایی و هوایی با کشور های همسایه و قرار داشتن در جاده ابریشم از موقعیت استثنایی برای تبادل کالا بین کشور های همسایه برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت بیش از 400 هزار تن کالا از گمرکات گیلان

ترانزیت بیش از 400 هزار تن کالا از گمرکات گیلان