مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-11اقتصادي

تعطیلی 4 ماهه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی


در شرایطی حدود 4 ماه از تعطیلی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و سکوت اعضای این شورا در خصوص عدم برگزاری این نشست ها می گذرد که این موضوع می تواند آسیب های جدی برای بخش خصوصی داشته باشد.

- به گزارش تسنیم، آخرین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری در تاریخ 22 خرداد برگزار شد و پس از این تاریخ این شورا جلسه ای نداشته و عملا می توان گفت، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی طی 4 ماه گذشته تعطیل بوده است.

به عبارت دقیق تر باید گفت، بعد از انتخابات جنجالی اتاق بازرگانی ایران در خرداد ماه امسال، شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی جلسه ای برگزار نکرده است.

این در حالی است که پیش از آن، چه در دولت حسن روحانی و چه  در دولت سیزدهم این نشست ها با توجه به اهمیت ویژه آن در اقتصاد بخش خصوصی به  صورت منظم  و با حضور وزرا و مسئولان ارشد اقتصادی دولتی برگزار می شد.

پیگیری ها نشان میدهد، علت عدم برگزاری جلسه شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی، ممنوعیت حضور سلاح ورزی رییس غیرقانونی اتاق بازرگانی ایران در این جلسه است.

لازم به ذکر است ممنوعیت حضور سلاح ورزی، رییس غیرقانونی اتاق بازرگانی ایران در تمامی جلسات که ریاست اتاق عضو رسمی آن است، توسط مراجع بالادستی به وزارت خانه ها از جمله وزارت اقتصاد ابلاغ شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 4 ماهه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی

تعطیلی 4 ماهه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی