مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 16:452023-09-25سياسي

رونمایی از پرتره قهرمان فداکار، شهید علی لندی در شهرکرد


مدیرکل حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به خبر رونمایی از پرتره شهید علی لندی، گفت: پرداختن به قهرمانان ملی و میهنی ایران عزیز می تواند هویت ایرانی اسلامی مردمان دلیر را زنده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، احسان قائدی در آیین رونمایی از پرتره شهید لندی گفت: معرفی قهرمانان بزرگ از کارهای جدی حوزه هنری استان است که پرتره شهید نوجوان و فداکار استان علی لندی به همین منظور طراحی و رونمایی می شود.

مدیرکل حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: پرداختن به قهرمانان ملی و میهنی ایران عزیز می تواند هویت ایرانی اسلامی مردمان دلیر را زنده کند.

وی با بیان اینکه احساس غرور داشتن و هویت بخشی به نسل جوان و نوجوان یکی از مسائل مهمی است که می تواند در کشور امنیت و آرامش ایجاد کند، ادامه داد: امروزه کشورهای غربی و دشمنان تمام تلاش خود را برای از بین بردن هویت ایرانی اسلامی به کار گرفته اند اما توجه به قهرمانان ایران زمین و معرفی اسطوره های ایرانی می تواند نقشه دشمنان را خنثی کند.

قائدی عنوان کرد: پرتره شهید لندی در واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و به دست هنرمند استان احمدرضا باقری طراحی شده همچنین مقرر است پرتره دیگر قهرمانان استان نیز تا پایان سال جاری توسط وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پرتره قهرمان فداکار، شهید علی لندی در شهرکرد

رونمایی از پرتره قهرمان فداکار، شهید علی لندی در شهرکرد