مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:302023-09-28سياسي

دانشگاه ها محلی برای انسان سازی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان زنجان گفت: تعلیم و تربیت اسلامی به همراه علم آموزی در دانشگاه ها حائز اهمیت است .

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان زنجان گفت: تعلیم و تربیت اسلامی به همراه علم آموزی در دانشگاه ها حائز اهمیت است .

ابوالفضل رفیعی ظهر امروز (6 مهرماه) در آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان و رییس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان با اشاره به اینکه امام راحل دانشگاه را کارخانه آدم سازی توصیف کردند، اظهار کرد: این جمله حاکی از ارزش و جایگاهی است که دانشگاه دارد و ما هم باید برای هدف و کار خود ارزش قائل شویم.

وی با بیان اینکه اهمیت دانشگاه و لزوم توجه به آن برای رشد و توسعه کشور بر کسی پوشیده نیست، افزود: دانشگاه ها در سیر مراحل تکاملی خود هستند.

رفیعی با اشاره به ماهیت فرهنگی نظام و انقلاب اسلامی در ارکان تعلیم و تربیت، ادامه داد: در این راستا نقش و اهمیت دانشگاه ها نمایان می شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه همان طورکه دانشگاه عالم ساز و دانش ساز است باید انسان ساز نیز باشد، ابراز کرد: دانشگاه ها در کنار رسالت ذاتی خود، پیشرفت های تربیتی و فرهنگی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها محلی برای انسان سازی است

دانشگاه ها محلی برای انسان سازی است