مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-14اقتصادي

ضرورت افزایش ظرفیت های دامپزشکی لرستان


استاندار لرستان بر ضرورت افزایش ظرفیت های دامپزشکی استان تاکید کرد و گفت: دقت نظر در مأموریت ها و کارهای تخصصی مجموعه دامپزشکی استان ستودنی است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان بر ضرورت افزایش ظرفیت های دامپزشکی استان تاکید کرد و گفت: دقت نظر در مأموریت ها و کارهای تخصصی مجموعه دامپزشکی استان ستودنی است.

فرهاد زیویار امروز 22 مهرماه در جمع مدیران و کارکنان ستادی اداره کل دامپزشکی لرستان، اظهار کرد: دامپزشکی یکی از تشکیلات و سازمان های حساس کشور است که مأموریت های آن و تأثیراتش در هیچ دستگاه و تشکیلاتی محقق نمی شود.

وی با اشاره به مبارزه با بیماری های دامی و مشترک با انسان، سلامت دام، تأثیر در بهداشت جامعه و استانداردهای مربوط به حوزه دام تصریح کرد: موضوع امنیت مواد غذایی که در صدر نیازهای ضروری بشر قرار دارد یکی از مهم ترین مأموریت های دامپزشکی است.

استاندار بر ضرورت افزایش ظرفیت های دامپزشکی لرستان به عنوان یک سازمان بسیار مهم تأکید کرد و افزود: در جلسات آتی که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهیم داشت با هماهنگی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تلاش می کنیم ضمن بررسی مشکلات این سازمان اعتباراتی برای افزایش ظرفیت های آن تخصیص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش ظرفیت های دامپزشکی لرستان

ضرورت افزایش ظرفیت های دامپزشکی لرستان