مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-15ورزشي

نوسازی بخش هایی از استادیوم های شیرودی و کشوری در هفته تربیت بدنی


مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی از عملیات تعویض و نوسازی زمین چمن این مجموعه خبر داد و گفت: زمین چمن شیرودی در هفته تربیت بدنی توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی از عملیات تعویض و نوسازی زمین چمن این مجموعه خبر داد و گفت: زمین چمن شیرودی در هفته تربیت بدنی توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

محسن خمارلو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز عملیات تعویض و نوسازی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید شیرودی به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: عملیات تعویض و نوسازی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید شیرودی که از مطالبات پیشکسوتان فوتبال کشور بود با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و شهرداری منطقه 7 از 20 مهر آغاز شده و تا 26 مهر به پایان می رسد و در هفته تربیت بدنی توسط وزیر ورزش و کشور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست پیشین مجموعه ورزشی شهید کشوری همچنین با اشاره به بازسازی استخر این مجموعه، گفت: سالیان سال بود که عملیات عمرانی استخر مجموعه متوقف شده بود که در دولت سیزدهم و در تیر سال گذشته آماده بهره برداری مجدد قرار گرفت و به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی بخش هایی از استادیوم های شیرودی و کشوری در هفته تربیت بدنی

نوسازی بخش هایی از استادیوم های شیرودی و کشوری در هفته تربیت بدنی