مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-02سياسي

رزمایش مشترک حفظ ذخایر دریایی در سواحل بندرانزلی برگزار شد + فیلم


به گفته مدیرکل شیلات گیلان، رزمایش مشترک یگان های دریایی با هدف مقابله با صید غیرمجاز و حفظ ذخایر دریایی در بندرانزلی با حضور 9 شناور و بیش از 30 نیرو از نیروهای مرزبانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، کوروش خلیلی مدیرکل شیلات استان گیلان ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک برای حفظ ذخایر دریایی در سواحل بندرانزلی با بیان اینکه در این رزمایش 9 شناور و بیش از 30 نیرو از نیروهای مرزبانی، یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات گیلان حضور داشتند، اظهار کرد: این طرح به منظور حفظ منابع آبزیان دریا و تالاب و جلوگیری از صید غیرمجاز در پهنه دریای خزر در 9 شهر گیلان بصورت همزمان برگزار می شود.

  وی یکی از وظایف ذاتی شیلات را بازسازی ذخایر آبزیان و حفاظت از آن برشمرد و گفت: در راستای انجام وظایف محوله، اداره کل شیلات با هرگونه صید و صیادی غیرمجاز برخورد کرده و در این مسیر، مرزبانی نیز همواره یار و یاور شیلات بوده است.

  مدیرکل شیلات استان گیلان با بیان اینکه این مانور در آب های خزر در محدوده شهر بندرانزلی در راستای حمایت از صیادان دارای پروانه صید برگزار شد، افزود: ایجاد ثبات اشتغال صیادان مجاز با رویکرد اقتصادی یکی دیگر از اهداف اداره کل شیلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مشترک حفظ ذخایر دریایی در سواحل بندرانزلی برگزار شد + فیلم

رزمایش مشترک حفظ ذخایر دریایی در سواحل بندرانزلی برگزار شد + فیلم