مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 12:252023-09-23سياسي

همه مدارس به فیبر نوری متصل می شوند


حوزه ماموریت های این وزارتخانه از اعماق اقیانوس ها تا فضا را شامل می شود و اشاره می کنم به اینکه در سال گذشته متخصصان ایرانی توانستند از طریق فیبرهای نوری دریایی سه جزیره ما در خلیج فارس را به کشور عزیزمان متصل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- امروز (شنبه) در روز اول مهرماه با حضور در یک مدرسه در شهر تهران، زنگ شروع سال تحصیلی جدید را نواخت.

وزیر ارتباطات در جمع دانش آموزان با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس گفت: کشور ما چند صد هزار شهید را تقدیم کرده است تا در این آرامش و امنیت، سال تحصیلی را جشن بگیریم و جا دارد یاد آنها را گرامی بداریم.

زارع پور با اشاره به برنامه وزارت ارتباطات برای اتصال همه مدارس به فیبرنوری خاطرنشان کرد: حوزه ماموریت های وزارت ارتباطات از اعماق اقیانوس ها تا فضا را شامل می شود و اشاره می کنم به اینکه در سال گذشته متخصصان ایرانی توانستند از طریق فیبرهای نوری دریایی سه جزیره ما در خلیج فارس را به کشور عزیزمان متصل کنند.

وی با بیان اینکه به پشتوانه ایثار و از خودگذشتی شهدا و مجاهدت متخصصانی داخلی، ایران در حوزه های گوناگون جزو کشورهای پیشرفته دنیاست، افزود: امروز ایران اسلامی در صنعت فضایی جزو 10 کشوری است که دارای چرخه کامل فضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مدارس به فیبر نوری متصل می شوند

همه مدارس به فیبر نوری متصل می شوند