مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-22اقتصادي

صفر تا صد تعمیرات نیروگاهی کشور توسط متخصصان ایرانی انجام می شود


معاون پروژه های شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: انجام به موقع و با کیفیت برنامه های تعمیراتی این واحدها قبل از شروع دوره اوج بار امسال موجب شد تا ضریب آمادگی نیروگاه های حرارتی کشورمان در تابستان امسال به 99 درصد افزایش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی قرایی، معاون پروژه های شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در گفت وگو با رادیو با اشاره به آغاز اجرای برنامه های تعمیراتی این مجموعه برای افزایش آمادگی نیروگاه های کشور، گفت: هر ساله پس از پایان پیک مصرف برق تابستان، فصل تعمیرات نیروگاه های حرارتی به عنوان تولید کننده عمده برق کشور آغاز می شود تا این واحدها با آمادگی کامل در تابستان سال آینده آماده بهره برداری باشند.

معاون پروژه های شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچگونه وابستگی به خارج از کشور برای تعمیرات واحدهای نیروگاهی نداریم، ادامه داد: با توجه به تنوع بسیار زیاد واحدهای نیروگاهی و همچنین عمر بالای ناوگان نیروگاهی کشورمان، برخی از پروژه ها به صورت خاص و تخصصی که در سطح جهان منحصر به فرد است توسط شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در کشور 622 واحد نیروگاه حرارتی در حال تولید برق هستند، افزود: انجام به موقع و با کیفیت برنامه های تعمیراتی این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد تعمیرات نیروگاهی کشور توسط متخصصان ایرانی انجام می شود

صفر تا صد تعمیرات نیروگاهی کشور توسط متخصصان ایرانی انجام می شود