مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-22اقتصادي

بهره برداری از 13 طرح آبرسانی روستایی و شهری در البرز


در طول 9 ماه گذشته 11 طرح آبرسانی در روستاها و دو طرح آبرسانی در دو شهر استان به ارزش 1920 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آبفا البرز گفت: در طول 9 ماه گذشته 11 طرح آبرسانی در روستاها و دو طرح آبرسانی در دو شهر استان به ارزش 1920 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری روز یکشنبه 30 مهرماه گفت: به واسطه نرخ رشد بالای مهاجرپذیری البرز و اضافه شدن سالانه حدود 150 هزار نفر به جمعیت ساکن، نیازهای آبی جدید همواره در این استان وجود داشته و برهمین اساس ایجاد زیرساخت های متناسب با این افزایش جمعیت ضروری است.

نامداری افزود: به همین دلیل طرح های متعدد آبرسانی در شهرها و روستاهای مختلف استان طراحی و اجرا شد که طرح آبرسانی به بخشی از مهرشهر (حصارک، حسین آباد، اخترآباد، آق تپه و فاز 4 مهرشهر)، طرح آبرسانی به سهرابیه مهرشهر و طرح آبرسانی به بخشی از فردیس از جمله طرح های اجرا شده در شهرهای استان بوده است.

وی با اشاره به طرح های آبرسانی اجرا شده در روستاها بیان کرد: طرح آبرسانی به روستاهای شلمزار، فرخ آباد مشکین دشت، سنقرآباد چهارباغ، دنگیزک و قاسم آباد کوچک نظرآباد و در نهایت طرح جهاد آبرسانی به شش روستا (روستاهای: هیو، قاسم آباد بزرگ، بختیار، سلطان آباد، خیرآباد ، یعقوب آباد) که با مشارکت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 13 طرح آبرسانی روستایی و شهری در البرز

بهره برداری از 13 طرح آبرسانی روستایی و شهری در البرز