مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-13سياسي

غیرقابل ترمیم بودن شکست اسراییل به روایت سرلشکر لبنانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب در دو سخنرانی مهم اخیر با تشریح مسائل فلسطین و تحولات رخ داده در آن طی هشتاد سال گذشته، - سرلشکر امین حطیط کارشناس و تحلیلگر مسائل نظامی و عضو سابق ارتش لبنان در تشریح عملیات طوفان الاقصی و شکست صهیونیست ها، گفت: طوفان الاقصی یک عملیات نظامی بی سابقه و بی نظیر است که مقاومت اسلامی در منطقه غزه انجام داد.

در واقع ترمیم این شکست به دلایل متعدد دشوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب در دو سخنرانی مهم اخیر با تشریح مسائل فلسطین و تحولات رخ داده در آن طی هشتاد سال گذشته، بر این نکته صحه گذاشتند که مقاومت فلسطین در حال حاضر به نقطه ای رسیده است که شکستی غیرقابل ترمیم را به رژیم اشغالگر قدس وارد نموده است.

ایشان در دانشگاه افسری امام علی علیه السلام فرمودند: در این قضیّه ی پانزدهم مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی، هم از لحاظ نظامی، هم از لحاظ اطّلاعاتی، یک شکست غیر قابل ترمیم خورده؛ شکست را همه گفتند، تأکید من به غیر قابل ترمیم بودن است.

من میگویم این زلزله ی ویرانگر توانسته است بعضی از سازه های اصلی حاکمیّت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه ها به این آسانی امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرقابل ترمیم بودن شکست اسراییل به روایت سرلشکر لبنانی

غیرقابل ترمیم بودن شکست اسراییل به روایت سرلشکر لبنانی