مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-02بين الملل

جیغ لندنی تجزیه طلب ها از اخراج میدانی تروریست ها


حوادث تلخ پاییز سال گذشته، یک فرصت استثنایی برای کشور ایجاد کرد تا پس از افشای ماهیت تجزیه طلبانه و ضد ملی گروهک های تروریستی در مرزهای غربی کشور که سال هاست در شمال اقلیم کردستان عراق لانه کرده بودند، - حوادث تلخ پاییز سال گذشته، یک فرصت استثنایی برای کشور ایجاد کرد تا پس از افشای ماهیت تجزیه طلبانه و ضد ملی گروهک های تروریستی در مرزهای غربی کشور که سال هاست در شمال اقلیم کردستان عراق لانه کرده بودند، یکبار برای همیشه آنان را از این منطقه اخراج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در مطلبی نوشت: حضور گروهک های تجزیه طلب در امتداد مرزهای غربی ایران و عراق در دهه های قبل به عنوان تهدیدی جدی علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بوده است، خصوصاً آنکه ارتباط این گروهک ها با رژیم صهیونیستی و امریکا آسیب های امنیتی زیادی به نقاط مرزی و کل کشور وارد کرده بود.

بعد از سقوط صدام، فرصت مناسبی پدید آمد تا با حکومت مرکزی عراق توافقات امنیتی برای پاکسازی و از بین بردن این گروهک ها صورت گیرد.

گروهک تروریستی منافقین پس از صدام عرصه را در عراق برای فعالیت های خرابکارانه علیه ایران تنگ دیدند و با ترک اردوگاه اشرف در بغداد به آلبانی کوچانده شدند، اما گروهک های کومله و دموکرات در مرزهای غربی کشور ماندند و به تحرکات تروریستی خود ادامه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیغ لندنی تجزیه طلب ها از اخراج میدانی تروریست ها

جیغ لندنی تجزیه طلب ها از اخراج میدانی تروریست ها