مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-01سياسي

لزوم جذب مشاور قوی برای انجام مطالعات دهکده لجستیک استان مرکزی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: برای انجام مطالعات دهکده لجستیک استان مرکزی باید مشاوری قوی به کار گرفته شود.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: برای انجام مطالعات دهکده لجستیک استان مرکزی باید مشاوری قوی به کار گرفته شود.

علی اکبر اسدی نهم مهرماه 1402 در جلسه مرکز لجستیک استان با اشاره به اینکه احداث این مرکز، مهمترین پروژه سازمان صمت است که مدیرکل در این جلسه حضور ندارد و متاسفانه مدیران کل شرکت شهرک های صنعتی، جهاد کشاورزی و مدیر فرودگاه اراک نیز با وجود اهمیت بسیار بالای موضوع لجستیک، در این جلسه حضور ندارند، اظهار کرد: اصل موضوع این است که مدلی طراحی شود تا زیرساخت ها اجرایی شوند، سپس واگذاری انجام گیرد و طی جلسات قبل مقرر شد که مجری اینکار شرکت شهرک های صنعتی یا سازمان همیاری یا بخش خصوصی باشد.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی با همکاری سازمان همیاری به مسئله ایجاد زیرساخت های دهکده ورود کند.

اسدی با بیان اینکه یکی از دلایل تبدیل شدن مرکز لجستیک استان مرکزی به دهکده، دسترسی همزمان به راه آهن و فرودگاه است به همین دلیل مطالعات این طرح باید طی هماهنگی با راه آهن و فرودگاه اراک انجام گیرد، گفت: مطالعه برای کل پروژه 400 هکتاری باید توسط یک مشاور قوی انجام گیرد و در فاز نخست اول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جذب مشاور قوی برای انجام مطالعات دهکده لجستیک استان مرکزی

لزوم جذب مشاور قوی برای انجام مطالعات دهکده لجستیک استان مرکزی