مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-30ورزشي

مسئولان ورزشی اردبیل به نیازهای ضروری هیأت ووشو بی توجه هستند


رییس هیأت ووشوی استان با اشاره به تداوم موفقیت ووشوکاران استان در عرصه های ملی و بین المللی اظهار کرد: مسئولان ورزشی استان به نیازهای ضروری هیأت ووشو بی توجه می باشند.

- ایسنا/اردبیل رییس هیأت ووشوی استان با اشاره به تداوم موفقیت ووشوکاران استان در عرصه های ملی و بین المللی اظهار کرد: مسئولان ورزشی استان به نیازهای ضروری هیأت ووشو بی توجه می باشند.

هوشنگ افشار 8 مهر در گفتگو با ایسنا ضمن تبریک کسب مدال طلای یوسف صبری از مسابقات بازیهای آسیایی 2022 هانگژوی چین اظهار کرد: بی توجهی مسئولان ورزشی استان به بیش از 12 سال افتخارآفرینی و مدال آوری ووشوکاران استان در رقابتهای کشوری، آسیایی و جهانی مایه دلسردی و ناراحتی ورزشکاران این هیأت شده است.

وی گفت: ووشو استان اردبیل از سال 1390 با کسب عنوان قهرمانی جهان توسط جواد آقایی شروع به مدال آوری و شناخته شدن اردبیل بعنوان قطب ووشو کشور و به دنبال آن کسب مدال های جهانی و آسیایی توسط دیگر قهرمانان و سرمایه های استان از جمله علی حسین پور، جعفرشیرزاد، عرفان محرمی و یوسف صبری کرده است.

افشار ادامه داد: کسب مقام های متعدد تیمی ووشو در رقابتهای کشوری و انتخاب حسین محمدزاده از اردبیل بعنوان مربی تیم ملی و کسب بیش از 100 مدال قهرمانی کشور و دعوت شدن چهره های حماسه آفرین به تیم ملی از سال 1390 تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ورزشی اردبیل به نیازهای ضروری هیأت ووشو بی توجه هستند

مسئولان ورزشی اردبیل به نیازهای ضروری هیأت ووشو بی توجه هستند