مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-12بين الملل

افشای زودهنگام دروغ پردازی و مظلوم نمایی صهیونیست ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات طوفان الأقصی با احیای مجدد سیاست مظلوم نمایی خود که میراث روزگار آوارگی در کشور های اروپایی بوده، - کذب بودن یکی از ادعا های رسانه ای رژیم صهیونیستی که منبع اصلی مظلوم نمایی های این رژیم در عملیات اخیر قرار گرفته بود توسط گزارش های رسانه ای اسراییل و شخصیت های دولت آمریکا تأیید شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات طوفان الأقصی با احیای مجدد سیاست مظلوم نمایی خود که میراث روزگار آوارگی در کشور های اروپایی بوده، تلاش کرد بیشترین سطح همراهی افکار عمومی کشور های غربی و اروپایی را به خود جلب نماید.

در همین رابطه یکی از شایعاتی که از همان روز های اولیه در رسانه های صهیونیستی منتشر شد و برخی سیاستمداران غربی نیز بدون در اختیار سند و مدرکی به آن دامن زدند، کشتار 40 کودک صهیونیستی در شهرک کفار عزه و سر بریدن آن ها بود.

در همین رابطه سایت اسراییلی غرای زون دیروز چهارشنبه با انتشار نتایج یک تحقیق از کذب بودن این گزارش پرده برداشت و اعلام کرد که فردی که این شایعه را منتشر کرده دیوید بن صهیون یک صهیونیست افراطی و رهبر شورای منطقه ای شمرون است که شامل 35 شهرک صهیونیستی در کرانه باختری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای زودهنگام دروغ پردازی و مظلوم نمایی صهیونیست ها

افشای زودهنگام دروغ پردازی و مظلوم نمایی صهیونیست ها