مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:502023-10-22اجتماعي

در استان قزوین کلاس درس بدون معلم وجود ندارد


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با حضور دبیران جدید و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و خرید خدمت می توانیم اعلام کنیم که هیچ کلاس خالی از معلم در استان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری با توجه به برخی موضوعات که در نظام قدیم شکل گرفته بود، در آزمون ماده 28 دچار مشکل شدیم و نتایج با دو تا سه هفته تاخیر اعلام شد، اما با حضور دبیران جدید، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و خرید خدمت می توانیم اعلام کنیم که هیچ کلاس خالی از معلم در استان نداریم.

وی توجه به بهره گیری از ظرفیت های آموزشی فضای مجازی به ویژه تقویت برنامه شاد را مهم دانست و اذعان کرد: آمادگی این فضا باید بیشتر شود زیرا تلاش بسیاری برای اجرای برنامه شاد انجام شده و باید اقدامات لازم جهت برقرار ماندن خدمات این شبکه آموزشی صورت گیرد تا آموزش دچار آسیب نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از رفع مشکل سیستم برق استخر 9 دی و افتتاح آن طی چند روز آینده خبر داد و گفت: با توجه به بیانات صریح مقام معظم رهبری در خصوص حمایت و تقویت مدارس استعدادهای درخشان که نقش مهمی در پرورش نخبگان و دانش آموزان مستعد دارد، برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در استان قزوین کلاس درس بدون معلم وجود ندارد

در استان قزوین کلاس درس بدون معلم وجود ندارد