مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-02سياسي

برگزاری نشست تخصصی ارائه طرح های مرتبط با فناوری های حوزه دریا در دانشگاه مازندران


نشست تخصصی ارائه طرح های مرتبط با فناوری های حوزه دریا با حضور اعضای هیات علمی پیشنهادکننده طرح ها و مسوولان موسسه آموزشی و تحقیقاتی وزرات دفاع و سازمان صنایع دریایی در دانشگاه مازندران برگزار شد.

- ایسنا/مازندران نشست تخصصی ارائه طرح های مرتبط با فناوری های حوزه دریا با حضور اعضای هیات علمی پیشنهادکننده طرح ها و مسوولان موسسه آموزشی و تحقیقاتی وزرات دفاع و سازمان صنایع دریایی در دانشگاه مازندران برگزار شد.

حشمت اله علی نژاد امروز، 10 مهر در جلسه ای که به همت معاونت پژوهش و فناوری و به دنبال انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه مازندران و موسسه آموزش و تحقیقاتی وزرات دفاع در راستای راه اندازی مرکز تحقیقات و نوآوری علوم و فناوری های دریایی مشترک برگزار شد، به موقعیت استراتژیک استان مازندران، اشاره کرد و گفت: رشد چشمگیر صنایع، وجود مناطق آزاد تازه مصوب، وجود بنادر بزرگ اقتصادی، همسایگی و مرز دریایی با کشورهای حوزه CIS، وجود منابع عظیم دریایی و نقش آن در اقتصاد دریامحور از مهم ترین محورهای مورد بحث در این نشست است.

علی نژاد با اشاره به محورهای همکاری بین وزارت دفاع (موسسه آموزشی و تحقیقاتی دفاعی کشور، ذیل آن مرکز صنایع دریایی) با دانشگاه مازندران اظهار کرد: توسعه زیست بوم نوآوری علوم و فناوری های دریایی و ایجاد کسب و کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تخصصی ارائه طرح های مرتبط با فناوری های حوزه دریا در دانشگاه مازندران

برگزاری نشست تخصصی ارائه طرح های مرتبط با فناوری های حوزه دریا در دانشگاه مازندران