مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-25سياسي

میدان امروز در حوزه فرهنگی مدارس و دانشگاه ها هستند


مدارس و دانشگاه ها نباید رها شده باشند و یا با برنامه های حداقلی پیش ببریم، مدارس و دانشگاه های ما نباید بیکار باشند، - ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان قرچک گفت: مدارس و دانشگاه ها نباید رها شده باشند و یا با برنامه های حداقلی پیش ببریم، مدارس و دانشگاه های ما نباید بیکار باشند، ایجاد مقبولیت و جاذبه در دانشگاه ها می تواند به احسن وجه در راستای رفع مشکلات فرهنگی تلاش شود.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در گفت وگو با خبرنگار ایسنا خاطرنشان کرد: امروز باید از لاک دفاعی در بیایم، حمله و مقابله با دشمن می تواند به احسن وجه تاثیرات بسزایی بیش از دفاع داشته باشیم.

وی ادامه داد: حمله و مقابله در این جنگ فرهنگی نیاز به ابزار وسایل دارد، نیاز به انسان های متخصص دغدغه مند دارد که بحمدالله هستند و حضور دارند، ولی نیاز به توجه کردن و گوش دادن به حرف های آنان داریم.

امام جمعه شهرستان قرچک بیان کرد: مدارس و دانشگاه ها نباید رها شده باشند و یا با برنامه های حداقلی پیش ببریم، مدارس و دانشگاه های ما نباید بیکار باشند، ایجاد مقبولیت و جاذبه در دانشگاه ها می تواند به احسن وجه در راستای رفع مشکلات فرهنگی تلاش شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: میدان امروز در حوزه فرهنگی مدارس و دانشگاه ها است، بیشتر تاثیری که ما می توانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان امروز در حوزه فرهنگی مدارس و دانشگاه ها هستند

میدان امروز در حوزه فرهنگی مدارس و دانشگاه ها هستند