مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-16اقتصادي

کردستان فاقد اتباع خارجی غیرمجاز است


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان گفت: استان کردستان در بحث آمایش اتباع خارجی، جزو استان هایی است کە فاقد اتباع خارجی غیر مجاز است و این امر هموارە یکی از تاکیدات استاندار کردستان بودە است.

- مرادعلی بهمنی امروز (24مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانە استان اظهار کرد: استانداری کردستان در بحث ارزیابی شاخص های عمومی موفق بە کسب بیش از 96 درصد امتیاز در کشور شدە است.

وی عنوان کرد: همچنین در حوزە رضایت از خدمات 97 درصد، ارتقا بهرەوری 81 درصد و بهبود و تحول سازمانی نیز تحقق صورت گرفتە است.

بهمنی بیان کرد: همچنین در زمینە شاخص های اختصاصی، استانداری کردستان موفق بە 916 امتیاز در کشور شدە کە تحقق اهداف ما در این زمینە 92 درصد بودە است.

وی ادامە داد: همچنین در آمایش اتباع خارجی، استان کردستان جزو استان هایی بود کە اتباع خارجی را پذیرش نکردە است و این امر هموارە یکی از تاکیدات استاندار کردستان بودە است.

مرادعلی بهمنی خاطرنشان کرد: همچنین در بحث عمران و توسعە شهری و روستایی 86 درصد از برنامەها محقق شدە است کە یکی از این محورها بحث ایمن سازی راەها است کە نسبت بە دورەهای قبل عملکرد خوبی صورت گرفتە است.

وی همچنین از فعالسازی سامانە سیتا در استان کردستان خبر داد و گفت: این سامانە بر میزان حمل ونقل وسیلەهای عمومی نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان فاقد اتباع خارجی غیرمجاز است

کردستان فاقد اتباع خارجی غیرمجاز است