مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-01سياسي

پویش مهر به جای پرسش مهر چرا؟


در آستانه شروع سال تحصیلی جدید اقای رییسی رییس جمهور در اقدامی نامتعارف پویش مهر را جایگزین پرسش مهر در آموزش وپرورش کرد و یک سنت حسنه تعلیم و تربیتی را که بیش از 26 سال سابقه طراحی و اجرا درآموز ش و پرورش داشته و دارای الزامات قانونی ازسوی شورای عالی اموزش وپرورش دارد کنار نهاد و یک مفهوم مبهم و جدیدی را به عنوان "پویش مهر" جایگزین آن نمود .

اینجانب به عنوان طراح وبنیانگذار برنامه پرسش مهر درآموزش وپرورش نکات مهمی را لازم دیدم به استحضار ایشان وهمه علاقه مندان به تعلیم وتربیت کشور بیان نمایم : 1.

پیشینه : پرسش از دانش آموزان برای نخستین بار توسط جناب اقای سید محمد خاتمی رییس جمهوراسبق درآغاز سال تحصیلی 1376 درروستای بنمار استان اردبیل با دوپرسش مهم بنیان گذاشته شد وطی آن بیش از 6.

5 میلیون دانش آموزش به سوالات ایشان پاسخ دادند وحاصل پرسشهای دانش آموزان درمراسمی با حضور جناب اقای خاتمی دریک مراسم 3 ساعته ارائه گردید واین طرح که ابتدابا نام طرح بنمار آغازشده بود باتصویب شورای عالی آموزش وپرورش هرساله باعنوان پرسش مهر توسط روسای جمهوروقت ازدانش آموزان ومعلمان انجام می شده است وطی سالهای گذشته دستاورد های فراوان تربیتی ، آموزشی ، اجتماعی ،فرهنگی رابرای آموزش وپرورش به همراه داشته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مهر به جای پرسش مهر چرا؟

پویش مهر به جای پرسش مهر چرا؟