مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-01اقتصادي

از باغ تا صادرات با کد QR


رییس جهاد کشاورزی گیلان، کد «QR» را شامل زنجیره تولید از باغ تا صادرات دانست و گفت: امسال با این نگاه صادرات کیوی را انجام می دهیم، زیرا دنیا امروز محصولات کشاورزی شناسنامه دار می خواهد.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، کد QR را شامل زنجیره تولید از باغ تا صادرات دانست و گفت: امسال با این نگاه صادرات کیوی را انجام می دهیم، زیرا دنیا امروز محصولات کشاورزی شناسنامه دار می خواهد.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، استان گیلان را یکی از مهم ترین تولیدکنندگان کیوی صادراتی دانست و اظهار کرد: در استان بیش از 7500 هکتار باغ کیوی و 8120 نفر تولیدکننده داریم.

وی از پیش بینی برداشت 230 تا 250 هزار تن کیوی در سال جاری در استان خبر داد و تصریح کرد: از این میزان برداشت، 75 درصد صادر می شود و لذا به باغداران توصیه می کنیم که نسبت به اخذ شناسه باغ ( کد QR) اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه بخش عمده کیوی تولید شده در استان صادراتی بوده و لذا حتما باید بر رویکردهای بازارهای هدف منطبق باشد، خاطرنشان کرد: کیوی گیلان علاوه بر کشورهای اتحادیه اوراسیا به هند صادر می شود و لذا کد QR یکی از خواسته های کشورهای هدف صادرات است.

محمدی کد QR را شامل زنجیره تولید از باغ تا صادرات دانست و گفت: امسال با این نگاه صادرات کیوی را انجام می دهیم، زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از باغ تا صادرات با کد QR

از باغ تا صادرات با کد QR