مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-08ورزشي

کودکی؛ دوران پرواز در دشت خیال


هشت اکتبر روز جهانی کودک نامگذاری شده، روزی که برای همه خاطره انگیز است، البته دورانی که با خاطرات شیرین، هیچ گاه تکرار نمی شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری هشت اکتبر روز جهانی کودک نامگذاری شده، روزی که برای همه خاطره انگیز است، البته دورانی که با خاطرات شیرین، هیچ گاه تکرار نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز جهانی کودک به عنوان یک رویداد مهم و بهانه ای برای ورود به جهان کودکان است؛ برای ورود به این جهان باید آگاهی های خود را فراموش کنیم و با ناآگاهی های کودکانمان همراه شویم.

این روزها با عبور از کوچه پس کوچه های شهر دیگر اثری از توپ بازی، قهقهه و بازی های کودکان در کوچه ها نیست چراکه بیشتر آن ها اوقات فراغتشان را در میان بازی های مهیج و جذاب تلفن همراه و تبلت سپری می کنند، گرچه گاهی این بازی ها با سن آن ها ارتباطی ندارد اما از این بازی ها لذت می برند.

برخی از والدین برای اینکه حوصله سروکله زدن و در شرایطی بحث کردن با کودکان خود را ندارند، خیلی سریع تسلیم شده و با خرید یک گوشی همراه تلاش می کنند به صورت مسالمت آمیز انتقال مسئولیت کرده و تربیت فرزند خود را به فضای مجازی واگذار کنند، اقدامی که می تواند ویران کننده و مسأله ساز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکی؛ دوران پرواز در دشت خیال

کودکی؛ دوران پرواز در دشت خیال