مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-30پزشكي

آخرین وضعیت 46 دانشجوی مسموم شده سبزواری اعلام شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: حال عمومی تمامی دانشجویان مسموم شده در صحت و سلامت کامل است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: حال عمومی تمامی دانشجویان مسموم شده در صحت و سلامت کامل است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

محمد سالاری روز شنبه 8 مهرماه به خبرنگاران گفت: شب گذشته هفتم مهرماه تعداد 46 نفر از دانشجویان شامل 27 دانشجوی پسر و 19 دانشجوی دختر به علت مسمومیت از طریق اورژانس 115 به بیمارستان واسعی اعزام شدند.

وی افزود: با بروز این اتفاق مسئولان دانشگاه از همان ابتدا در جریان روند کامل درمان دانشجویان قرار گرفته و تمهیدات لازم درمانی نیز به طور کامل اجرا شد.

دکتر سالاری ادامه داد: با همکاری کادر درمان بیمارستان دانشجویان بلافاصله بعد از دریافت سرم درمانی همگی بعد از یک ساعت از بیمارستان واسعی ترخیص و فقط یک دانشجو با چند ساعت تاخیر در حوالی ساعت 6 صبح امروز از بیمارستان ترخیص و به خوابگاه منتقل شد.

وی اظهار کرد: شب گذشته نیز از تمامی دانشجویان فوق شرح حال و معاینه به عمل آمد و همگی در صحت و سلامت هستند و هیچ نگرانی وجود ندارد.

رییس دانشگاه گفت: به دلیل اهمیت موضوع علل محتمل این اتفاق در دست بررسی است و پس از آماده شدن جواب آزمایشات اخذ شده، نتیجه نهایی از طریق رسانه دانشگاه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت 46 دانشجوی مسموم شده سبزواری اعلام شد

آخرین وضعیت 46 دانشجوی مسموم شده سبزواری اعلام شد